05.2010 arhiiv

Ootame vanemaid kooli

Lahmuse Kooli LAHTISTE USTE PÄEV toimub 28. mail alates kell 8.20
Avatud on õpilaste kunsti- ja käsitöönäitus, tutvustame kooli taastuskeskust. Kooli üldkoosolek kell 10.30, millele järgneb klassikoosolek. Lõuna. Kevadpidu kell 12.00. Koolibuss väljub 13.05

Ohutusõppest kõneles Eda Mõim Viljandi Päästeametist

21.05.2010

Lapsed kirjutasid: 18. mail käis meie koolis külaline Eda Mõim. Ta rääkis, et tuli võib olla väga ohtlik. Põlevat küünalt ei tohi ilma valveta jätta. Nägime filmi, kuidas tuba põlema läks. Õppisime helistama 112 ja abi kutsuma. Tuleb öelda täpne aadress, kus põleb. Saime „Nublu“ kommi.

Olümpiapäeval Päinurmes

13. mail osales kehalise kasvatuse õpetaja Kristjan Kärt koos õpilastega: Agnes Soll, Grete Soolo, Milene Saar, Mairo Jakobson, Jan Kaasik, Andrus Meidla toimetulekuklasside olümpiapäeval Päinurme Koolis. Saavutati suurepäraseid tulemusi.

Teatrifestivalil “Savilind”

21.05.2010

12. mail osales õp Kaja Saar näiteringi ja valgusteatri õpilastega teatrifestivalil „Savilind“. Nad esitasid seal õpetaja Kaja poolt tänapäevasemaks muudetud näidendi „Kevade“. Osades olid: Madis Suursaar – direktor, Mihkel Jordan – Toots, Peeter Uzdanov – Kiir, Igor Nazarov – Arno, Aire S – Teele, Rauno Zanin – Imelik, Mario Pipar – Lesta, Erki Mikk – Tõnisson. Tantsisid Maria Soll, Anu Agasild, Reena Jürisoo, Marge Kõressaar.

EEO jalgpallivõistlustel Vaeküla Koolis

12. mail osales õp Kristjan Kärt poistega jalgpallivõistlustel, kus saavutati II koht. Võistkonnas olid: Denis Hatlevitš, Rogers Saal, Toomas Ustinov, Renek Soopärg, Kevin Happonen, Klen Happonen, Simo Tahker

Osalemine loodusõppeprogrammis „Metsa meeltega“

1., 3., 4. klassi õpilased kirjutasid:

Käisime Tõrvaaugu matkarajal. Vaatasime, kuidas saab vaiku.  Seal oli suur ahi.  Me joonistasime endale peremärgi.  Jalutasime Vanapagana onni juurde.  Matkajuht Pille õpetas tundma puude lehti. Me mängisime mänge.

Oli tore olla.

Sünnipäevapidu

14.05.2010

11. mail toimus sünnipäevapidu, mille valmistas ette ja viis läbi kasvataja Avo Ailt ning VI rühm.
Toreda kuulutuse valmistasid Eve ja Aire.
Peale einet algaski sünnipäevade õhtupoolik, mis oli hoopis teistsugune. Mati Adamson Suure-Jaani noortekeskusest toimetas kohale sumomaadlusmati ja sumovarustuse. Meie kooli logo autor Tõnu Kukk Olustverest tegi kõigi soovijate külgvaate põhjal siluett-lõiget: Inimene istus küljega (profiilis) kunstniku vastas, kes lõikas mustast paberist välja tema pea kontuuri. Käärilõiketööd olid professionaalsed ja sarnanesid üsna täpselt inimesega. Nii jäi kõigile tore mälestus oma sünnipäevast.
Käärilõiketöö olevat vanade aadliprouade ja –härrade harrastus – nii et täpselt ühele mõisakoolile sobiv meelelahutus.

Tartus ekskursioonil

14.05.2010

5. mail korraldasid õp Kaja Saar ja õp Evi Putrolainen 5.,6., 8. klassile ekskursiooni Tartusse. Külastati Ahhaa teabekeskust ja KGB muuseumi, käidi ka Lõunakeskuses.
Õpilastele meeldis reis väga. Ahhaa keskusest meenusid tuulepuhumismasin ja õhupalli puhumine, selle katki torkamine ning samal momendil pildistamine – tulid toredad naljapildid, kõigil ehmunud näod peas. 4D kinos vaadati kosmoserallit. Esmalt tuli kinnitada turvavöö, ette panna prillid ja siis läks lahti… Tundus nagu ise sõidad…
KGB muuseumi vangikongid ja vanad mälestused inimestelt, kes seal olema pidid olid masendavad, kuid meilgi on vaja ajalugu teada.

Kooli ühises tantsutunnis tantsisime Kaera-Jaani

12.05.2010

30. aprillil tähistasime ka oma koolis rahvusvahelist tantsupäeva. Nägime, milliste tantsude ja kostüümidega esinesid tantsutüdrukud Jaanikese Koolis tantsufestivalil. Rääkisime erinevatest tantsudest, saime teada, et eestlaste vanim tantsusamm on labajalg. Lõpetuseks tantsisime koos Kaera-Jaani.

Line-tantsuring tantsis rahvusvahelisel tantsupäeval Valgas Jaanikese Koolis

29. aprillil osales meie kooli line-tantsuring Valgas Jaanikese Koolis tantsufestival. Tantsuringi juhendab õp Janne Leemets. Festivalil astuti üles kolme tantsuga. Peale esinemist toimus tantsuõpituba, kus Jaanikese kooli poisid kõigile „Jumpstyle“ õpetasid. Kell 12 tantsiti ühiselt Kaera-Jaani.